Eindelijk een nieuw verhaal!! - Reisverslag uit Faverolles, Frankrijk van willemien Zande - WaarBenJij.nu Eindelijk een nieuw verhaal!! - Reisverslag uit Faverolles, Frankrijk van willemien Zande - WaarBenJij.nu

Eindelijk een nieuw verhaal!!

Blijf op de hoogte en volg willemien

18 December 2012 | Frankrijk, Faverolles

Al 3,5 maand in frankrijk!! Pfff... Waat gaat de tijd hard.

Gisteren belde ik met mijn oudste broer Adriaan. Hij zei: Tja er lag toch sneeuw bij jullie? Ik heb op je site gekeken maar geen sneeuw gezien. Bij deze dan even wat foto`s van het sleeen en de sneeuw die ook bij ons lag ruim een maand lang.

Nu is het alleen maar regen, regen en nog eens regen.. Net als ik Nederland waarschijnlijk!! Kwakkelweer!

Dag allemaal,

Schande.. Sorry van mijn late bericht..

Met mij gaat het goed. Soms kan het wel beter. Afgelopen Vrijdag 14 December ben ik geopereerd aan mijn Linkerknie. De kniebanden van die knie waren helemaal afgescheurd en daardoor stond mijn knieschijf scheef. En die hebben zij recht gezet.
Ik heb gelukkig geen gips. Alleen een paar pleisters. Lopen doet wel pijn nog maar aat steeds beter. Er zitten oplosbare hechtingen in. Dus met 2 weken zijn die eruit.

Verder gaat het op psychische gebied prima.
Vandaag was ik lekker aanwezig.

Afgelopen Zaterdag is Irene vertrokken naar Nederland. Daar heb ik het wel even moeilijk mee gehad. Maar ja... zij was er klaar voor na een half jaar in Frankrijk hebben gezeten. Nathanael is zondag morgen weggegaan met Jan. Hij is 3 maanden geweest. Ik ga hen missen, btw dat doe ik nu al! :D

Verder wil ik iedereen fijne feestdagen toewensen en een gelukkig nieuwjaar!!

Tot volgend jaar!!

Liefs willemien uit Frankrijk